söndag 1 februari 2009

En ganska vanlig söndag


Idag hade Denise 24-årskalas och det var trevligt trevligt. En del av familjen Höglind kom också, och det var roligt att få träffa dom också. Vi åkte till Denise vid 11-tiden, och jag kom hem 4. Direkt när jag kommit hem så åt jag snabbt och stack och red ut en sväng. Det hade likagärna kunnat vart underbart, men jag blev lite skrajsen när jag blev förföljd av två läskiga människor som var ute och spatserade.. Jaja, jag kom hem levande och utan brutna ben i allafall. Det är annat än vad jag gjorde igår. Skulle hoppa upp på hästen, och gled av på andra sidan!! Så här sitter man med sträckt lårmuskel och pinas. Fast jag ska väl va glad att jag inte var 70!


Jag är så OTROLIGT sugen på godis. Och, som alltid, så fort jag väl blir sugen på något så finns det aldrig hemma. Annars är skåpen fulla jämt och ständigt men icke sa nicke! Jag får väl helt enkelt gå och färga håret och plugga på sh-prov istället, och hoppas på att det släpper... (Not)


Tack för det fina kalaset, det var jättekul!

KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar