tisdag 3 februari 2009


Igår var Jesoer Odelberg i skolan. Han är så jävla bra, men jag tycker samtidigt synd om honom, han vill ju inte vara rullstolsbunden egentligen, precis som alla andra? När han drar alla sina skämt om sitt utséende osv, så ville jag egentligen inte skratta, för jag tycker det är synd om honom. Visst, han har nått sin dröm, och det är väl det viktigaste, men rullstolsbunden vill ingen vara..
Jag såg honom första gången för några år sen på han och hans kompisars medley på TV. Man kan ju inte skylla på att dom inte är roliga eller duktiga, FÖR DET ÄR DOM!
Bohusläns Big Band, var förövrigt superbra dom med.
Nu borde ni tycka att jag har dolt min ilska nåt kollosalt, för om ni bara visste hur sur jag är! Dagen startar kl. 07.00. Går upp, sminkar mig fixar håret, tar p mig nåt lite finare FÖR EN GÅNGS SKULL. Går ner till busshållsplatsen, och väntar. Bussen är SOM VANLIGT ca. fem minuter sen (vilket jag inte FATTAR att dom inte försöker ändra på efter alla dessa år), och jag kliver på. Mitt tåg till Vara har alltid gårr 08.42, samma visa idag. När jag kliver av bussen i Grästorp så hör jag hur bommarna går ner, och det är ju nämligen så att jag går av bussen på ANDRA sidan bommarna, så det hjälper ju inte att springa. SÅ JAG MISSADE DET JÄVLA SKITTÅGET, som även kom 2 minuter för tidigt. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
Viktig dag i skolan, prov imorrn, fattar inget.
hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar