tisdag 3 mars 2009

Offspring = BÄST


Hej alla bloggnördar! Jag är HELT såld på Offsprings nya allbum. Det är ju ingen hemlighet att jag tycker att dom är bästa bandet i världen, men nu är dom om inte ännu bättre! Jag kanlyssna ihjäl mig på You gonna go far, kid - och self-turism. Så himla bra! Igår blev jag himla sur för jag hade skrivit världens längsta blogg om min dröm, som Denise förmodligen gav mig, eftersom att jag tänkte på henne det sista jag gjorde innan jag somnade, och att jag sedan drömde att det ustället var jag som var höggravid osv.. Det är bara Eva som har hört den nu bara för min dator är helt dum i huvet.. Idag är jag ledig, och det var jag igår också. Nu sitter jag och väntar på att Jesper och Mattias ska höra av sig, vi ska skriva klart stämmorna idag. Det blir nog jättekul, vi kanske kollar lite på min låt också, fast de får jag se. Men ha en bra tisdag, det verkar som att sötsidan av mig överväger och snart går till shell för lite godis.. OOOOPS!


Kram lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar