onsdag 29 september 2010

Brutna band


Det känns verkligen som att jag behöver en kamera och en sladd så ja kan trycka in lite bilder i bloggen med men.. får väl ta sånt som finns på fejjan! har iaf slutat för dagen och har inget mer idag, ska sjunga lite sen o spela lite piano men annars är det ingen inbokat direkt. annars har de faktiskt inte hänt mer idag! förutom att en kille i min klass som heter Christoffer kollade upp på nån random sida hur man gick tillväga för att laga iphonen billigt, och hittade ett ställe för 699 kr. Så himla bra! har redan fixat iväg ett mail! Tack Crille 2 :)
Det blir lite seriöst snack idag. Dom som känner mig vet att jag är en glad och positiv tjej för det allra allra mesta, men när folk beter sig som jag vet inte vad blir jag riktigt ledsen. det tar stenhårt på mig när jag vet att sanningen finns där, men en annan bara förnekar och fortsätter att sopa banan ovetandes om min vetenskap i det hela. Det gör mig så sjukt ledsen att när man frågar något rätt ut, helt medveten om det korrekta svaret, får ett helt annat. Att man bara kan ljuga någon rätt upp i ansiktet. Eller ljuga och ljuga, bete sig sjukt fel i alla fall. Nu får ni missförstå mig rätt, eftersom att detta är min blogg så behövde jag bara få det ur mig men tänker inte pladdra på om vad det är för det spelar verkligen ingen roll. det finns dom som vet i mitt liv och dem litar jag på till tusen.
Slutligen vill jag säga att hur mycket jag än längtar hem o efter Dexter och vårat vardagsrum (konstigt nog) plus alla andra som ligger nära hjärtat, så är nog detta det bästa valet jag gjort hittils i mitt liv. Jag har verkligen skaffat vänner för livet och det får mig att glömma all skit som finns bakom! TACK :)
(Jag börjar verkligen bli en bloggare? :D)

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du befinner dig på en bra plats när du inte är på humör... Vi längtar efter dig här hemma också, men ses ju snart:)
    puss från oss 4

    SvaraRadera