onsdag 29 september 2010

Crille


saknar crille jättemycket.. det känns extra tomt en dag som denna - den internationella pussdagen! buhuu..
Så ligger jag här i sängen efter en händelserik dag.. helt underbar dag egentligen med tanke på att typ alla känslor i världen funnits med i denna dag! Det första jag ska berätta är va vi har gjort, vi har haft bibelkunskap i morse, sen hade vi idrott (fyspass stationsvis som va AAASgött) och sen var jag ledig. på den tiden kan man ju tänka sig att jag kunde göra allt nyttigt jag måste göra då. men hur mycket gjorde jag? jaa, sov i en timma, käka en jädrans massa knäckebröd, o fika me nåra godingar här i villa 6 (sexhuset). sen kolla ja på finas destination 3, och sen var det dags för andakt i aulan med band, riktigt blandade känslor men härligt. (Susanna, du är guld värd. tack <3) Men nu till det jag måste blogga om idag! haha, det är så att det blev en liten discussion så att säga förut.. och jag annica o mikaela har ju bestämt oss för att vi har börjat våra nya liv och äter inget onyttigt på veckodagar o så, endast lite godis på lördagar. hittils har de gått riktigt bra, och vi tränar även 3 ggr i veckan minst, MEN detta gör inte vi för att bli slimmade o smala som lutfiskar, utan för att bli mer hälsosammare och såklart varför inte lite fastare! vi bantar absolut inte.. blev en hel del snack om detta förut, så då sa jag att jag kunde ju blogga om de idag så ja hade nåt å skriva, och nu har ja gjort det :D mitt första riktiga bloggsamtalsämne.. jag är ju grym. nu kallar john blund men jag vägrar lyssna o facebookar lite ist! godnatt era söta, glöm inte att varje liten skillnad, som knappt är synlig eller värdelig faktiskt är en skillnad. sov gott!
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar