söndag 26 september 2010

minnet är kort men bra...

glömde såklart blogga igår bara för att ja har sagt att ja ska göra det varje dag.. haha, men nu så.. kanske blir ett till inlägg ikväll också bara för det, om de händer nåt kul senare! igår kollade vi på film, det blev tjenare kungen som alltid går hem. sen gick vi alla och lade sig och upp tidigt som attan idag (kvart över 8, bortskämd som man blir me alla sköna tider jämt), och drog på vårat första "minigig" med No Lomits, som vår gospelkör nu blivit döpt till. alla är dock inte här i helgen men vi som väl var där tyckte att det gick jättebra och det svängde ordentligt! nu ska vi nog ta de lunnnchhh resten av dagen och kanske kolla film och så.. Vill även passa på att säga grattis till världens underbaraste svärfar som igår fyllde år. Och även vann en avgörande match med 4-2, så nu fortsätter spelet i div. 2 nästa sesång också.. :) hoppas Denise tyckte detta var en godkänd uppdatering, man vet ju aldrig med henne!! Hon och John har fått världens finaste dotter!!! vill hem och träffa henne! <3 ha det jättebra "alla" mina läsare :)
puss och kram från numera "Grästorp" :)

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket säger Svärfar som saknar sin favo svärdotter.
    Detsamma säger världens bästa svärmor;)

    SvaraRadera
  2. ååhh tack så mycket! och tack till denise som fixade min blogg, det blev precis som jag! saknar er <3

    SvaraRadera
  3. Jasså du Lisa, du bloggar det var mer än vad jag visste ;) Moa saknar dig säger hon!!

    SvaraRadera
  4. jaa jag tänkte försöka komma igång igen.. :) jag saknar lillen med! får se till att försöka ses när jag kommer hem.. crille o ja kan ju komma över på lite partaj hos er ;) haha.. kram

    SvaraRadera