torsdag 30 september 2010

sånglektion, alltid uppiggande!


Har precis haft sånglektion, kände mig inte så jättepepp innan men de blev de ändring på. jobbar me en sjukt fin låt som heter "feels like home". och det är precis vad den känns för mig, jag känner mig sjukt hemma i den! kanske för jag har sjungit den innan.. Det finns ingen som peppar och ger både konstruktiv kritik och sjukligt mycket beröm som Anna, min underbara sånglärare.. Hjälp, man känner sig nästan bortskämd med beröm efter hennes lektioner, men det är så hiiiimla kul.. Hon tyckte prompt att jag skulle sjunga den vid något tillfälle och det ser jag fram emot! För övrigt har dagen vart blandad med olika känslor och allt möjligt, hade ett ganska serioustalk med världens bästa Mikaela förut, som jag btw lovat att blogga lite om idag.. mitt inlägg igår om godisätandet gällde inte henne, hon har NOLLTOLLERANS. viktigt* haha!

Vi har iaf haft kör halva dagen och jag sjunger ju solot på purple. de har verkligen sugit alla gånger inne me kompet, helt sjukt typ tondövt o allt möjligt men i kapellet går de awesome! typiskt. sen hade vi i alla fall pianolektion med anna, och det gick jättebra. och sen gehör med marie. jag har bytt grupp till den "svåraste" o de gick bra idag i alla fall! även letat spelning i mitt område hemma i västra götaland idag.. ingen enkel match!! nu tänkte ja överraska emma och städa våran toalett, och sen är de aerobic halv 8, och sen ska ja va me första gången i min cellgrupp.. hoppas de går bra! Ha en underbar torsdagskväll,
och glöm inte att du betyder.
puss o kram

1 kommentar: