tisdag 5 oktober 2010

cirkle alarm

Hej! Nu tänkte jag somna efter en härlig dag full av grubbelgrubbel om mysteriet på glimåkra.. härligt dethär hurrni brudar! Jag ska prova min nya väckarklocka på min iphone inatt som ja köpte för 7 spänn som väcker en när man sover som "lättast". den känner på vibbarna i sängen att när man börjar somna in djupt så kan den väcka en ca en timma innan väckningstid för att man ska va så pigg som möjligt när man går upp! dagen efter kan man se på värsta kurvan hur man har sovit under natten.. asballt. så de ska ja prova inatt.. fick möblera om i mitt rum för att sladden skulle sitta i väggen när man gjorde denna grejen, o den räckte inte så som sängen stod innan, så nu är de asnice! skettsnyggt.. förresten var ja synsk inatt o typ drömde om ett sms som ja exakt hade fått på morogonen när ja vakna.. spooky! ne nu måste ja somna, godnatt!
Puss o kram SAKNAR CRILLEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar