lördag 9 oktober 2010

Crille och Flo-nojja..


Vilken dag. Sjukhusbesök, skön skoldag, damp med mera.. Jag LÄNGTAR EFTER CRILLE OCH HEM :( ska bli så skönt på ett sätt att komma hem <3 imorrn är de snack om kristianstad, men ja pallar egentligen inte.. måste öva och ta de lugnt.. och så är de ju lördag så även käka så mycket godis å sånt ja orkar. haha! Nu är förresten min iphone inskickad. tanten på spelbutiken hoffman sa och pekade på texten "ömtåligt" som stod på paketet : det där kan du inte räkna med att dem tar hänsyn till. nehe? Skiter väl jag i, kommer den inte hem hel så är det deras fel och det har jag papper på så fattar inte riktigt varför hon sa så.. men men. nu ska ja sova och förhoppningsvis drömma en trevligare dröm än inatt när alla bara dog hela tiden.. fy! Förresten har jag kanske fått napp på en spelning i Grästorp till vintern! awesome isf.. ska sluta tjöta nu o drömma om crille o flo klev <3 God natt!
Puss o kram

3 kommentarer:

  1. Vi längtar också efter dig! Har precis haft Crille här på lite mat, öl & Wiskey ;)Hoppas vi ses när du kommer hem :) Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Men fy! Vad du frestar mig! Det gör vi säkert! Saknar er hemma i Flo med! Kram på hela familjen

    SvaraRadera
  3. o vi har oxå passat crille åt dig hela helgen!! Pappa åkte tom o hämtade honom i grästorp mitt i natten. Men när han kom hit låg Lotta i Din/hans säng så jag bäddade åt crille på golvet i tv-rummet.

    SvaraRadera