söndag 3 oktober 2010

dexter




How is it ever possible that it can be so flummy?
jag borde bli engelskalärare. Nu ska jag sova, trött som ett svin! Imorgon är det en ny dag tro det eller ej. var så trött förut på repet så jag inte ens orkade sjunga. tråkigt också när ljudet är så sjuuuuuuuuuukt platt!!!!! blää. men men, fick lite Grekland flashbacks så tänkte lägga upp lite grekland bilder. Saknar min älskade Crille jättemycket och ser faktiskt fram emot lovet v. 44 väldigt mycket fast jag trivs bättre än fisken i vattnet här. Man behöver komma hem och få en omstart och ladda batterierna lite tror jag.. Mamma säger att Dexter har börjat prata så det ska ju bli intressant att se. lägger upp en bild på honom med för han är min beeebis! Plus att dom renoverar tvättstuga och badrummet nere hemma! vad hade det med katten o göra? no one knows.. Det kommer nog bli awesome, Godnatt! PUSS PÅ MIN CRILLE <3
Puss o kram

1 kommentar: