måndag 18 oktober 2010

elin te cypern!


Måndag den 18 oktober.. och idag åker min lillasyster till Cypern så jag får inte träffa henne i helgen när jag kommer hem.. men på lovet får jag se henne! <3

Idag har vi haft en rätt doft skoldag, bibelkulskap (vilket betyder att jag målade klart mitt lektionsprojekt som blivit ett a4 fullt me krumelurer på för att fördriva tiden) och sedan håltimma innan teorin. Då slappade jag i soffan i uppis ända till lunchen så de va sköönt. Sen var de teeori och de gick ganska snabbt, sen infofika som det är varje måndag, och slutligen lärarlösa gympan som jag ännu inte vågar mig på med tanke på min knäppa mongolidben. Så på idrotten gick jag istället och övade piano och sång, vilket behövdes. Men jag behöver ändå öva mer innan lektionerna på torsdag..

På onsdag bestämde vi att vi ska åka till Kristianstad och shoppa eftersom att vi är lediga på hela eftermiddagen efter lunch. Så ja ska kolla efter vinterskor, kanske vinterjacka och faundation o puder. tråkiga utgifter men nödvändiga i vissa tillfällen.. en ny blomma behövs i mitt rum med för den är stendöd fast palle försökte hjälpa mig att väcka liv i den. Sen efter vi i alla fall har shoppat i krischan i så fall så ska vi åka och bada i ett badhus :D yippie va kul.. Nu på kvällen har vi varit i 6an några tjejer o snackat snusk och haft kul! Riktigt tjejsnack.

Snart ska jag åka hem, och jsg längtar. Saknar min busiga lilla knäppstolle Crille så mycket så jag halvdör ibland. Älskar dig <3

Godnatt allihopa!
puss o kram

2 kommentarer:

  1. och vi saknar dig jättemycket Lisa, men nu är det inte långt kvar tills Du kommer hem. Det är knäpptyst i huset nu! Elin på cypern och Du i skåne. Det är bara Dexter som pratar hela tiden. Han är i målbrottet och "kraxar" rejält.Ha det bra och sov så gott:)
    mamma

    SvaraRadera
  2. HAHAHA ååh va ja saknar min målbråttspojk <3 yep ses soon! natti natti

    SvaraRadera