torsdag 21 oktober 2010

gospelcafé


har precis haft en GRYMMMMM konsert med No Limits! Sjukt va roligt vi har. Det var riktigt Bag! Men ack så skönt att få komma i säng.. Underbart! Det är sjukt, men imorgon ska jag faktiskt åka hem! Kan inte riktigt fatta det än känner jag eftersom att jag är en av dom som ALLTID är kvar på helgerna, har bara varit hemma en helg och det var den allra första, alltså för 8 veckor sedan eller något. Så de blir galet men kul, jobbigt bara att åka bil tillbaka sen ensam. fy bövelen va vidrigt trökigt, men så är det med det.

Nu ska vissa knäppgökar gå o spela badminton, medans jag ska packa, städa, duscha och gå och lägga mig inför en ny dag imorgon. det är väl härligt att det alltid kommer en ny dag imorgon?

JA SKA FÅ TRÄFFA MIN BEBIS DEXTER IMORN!!
Nu ska ja dra mig, ha de bra så uppdaterar jag imorn!
godnatt!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar