tisdag 19 oktober 2010

halsduk klar



Heej! Nu kom jag precis hem från ännu en mysig cellgrupp. Man känner sig så glad efter (oftast). inte nog med det, alla satt och käkade negerbollstårta utom jag som åt frysta bär!! jag är grym! Jag har fått känna en låt som är en såndär låt som bara nuddar alla mina känsliga delar i hjärtat och själen idag, som jag aldrig känt så för innan. Och allt är Kurt Nilsens förtjänst för han gör låten så himla bra. Han är otrolig.

Kurt Nilsen - Don´t have what it takes
<3

imorgon ska vi åka till Kristianstad och sen bada efteråt som jag skrev igår :) Det blir nog jättekul.. Hoppas på att min hemfärd ska gå bra i helgen, hämtade ut mina tågbiljetter idag. Jag kommer verkligen sakna mina vänner här den lilla lilla helgen. De blir som en liten till familj eftersom att man bor så tätt inpå varann. men de ska bli himmelskt skönt att få komma hem!!

Var ju bara tvungen att lägga upp en bild på min sjal som jag har stickat, eller aa ihopsydda halsduk som de är.. jättemysig!

kan även användas som turban!



godnatt,
puss o kram <3

2 kommentarer:

  1. Fiiiin! Kan du inte sticka en till mig med? ;) stannar du hela helgen? puss

    SvaraRadera
  2. vill oxå ha en sån!!//mor

    SvaraRadera