söndag 24 oktober 2010

Hemma hos familjen och Crille


Heeeej!! Ursäkta mitt dåliga bloggande.. Datan packades ner i fredags när ja skulle åka tåg och sen har jag inte haft tid riktigt för jag är ju HEMMA! <3 i fredags när ja kom hem mötte mamma mig på thn station och gav mig en bamsekram, sen drog vi te kopparn och försökte föra nån slags dialog vilket var svårt med tanke på att de va knökfullt. Men efter att vi ätit klart så var de dags att åka på GREASE musikalen, den svenska. Vi ska vara med i tidningen också för en bekant intervjuade och fotade oss. Musikalen får betyg 2 av 5. Den var inte alls så bra som jag hade hoppats på. Marie Sernholt sjöng för fan som en kratta och det är inte acceptabelt i den nivån. Den som får godkänt av mig är Sebastian Karlsson som spelade "Danne" (Danny). Han är alltid bra! men musikalen i sig var inte bra alls. Men det var kul att ha sett den i alla fall!

Sen åkte vi hem o där va Crille pappa johan dexter o doris. Ja skulle gå på toa och höll på att ramla ner i underjorden när ja öppnade toalettdörren, det var tydligen ingen toalett kvar där inne.. supriiise. Sen myste vi hela kvällen.

Igår vaknade vi hos mig och gjorde ingenting först, men sen åkte vi hem till Crille. De va kul att träffa Torskarna också! Crille bytte däck på sin bil och jag var me dom andra. Sen hyrde vi film o köpte godis o Fia och jag hade lite "svägerska-time" o drog och köpte ketchup. Vi hyrde Killers, den var bra men crille o ja somna. haha!

Idag ska jag bara åka hem o ta de lugnt, crille kommer hem till mig sen igen så de blir fina fisken! Är så lyckligt lottad att jag har honom!! Han är finast i mina ögon.. Hoppas alla har det lika bra som jag.. Jag saknar mina Glimmare!
Men vi ses ju imorn :)
puss o kram <3

1 kommentar:

  1. Familjen Thorsmyr/Höglind är lite ledsna för att vi inte fick någon Lisatime:(, men nästa helg kanske??? puss

    SvaraRadera