måndag 25 oktober 2010

Iphoneblogg

Ni anar inte hur pilligt det är att blogga med siniphpne när datorn är på inlämning, men telen är hel och fin nu så jag ska väl inte klaga! Jag åkte tillbaka till Skåne 06.40 imorses, resan gick jättebra och jag var framme 10.35. De känns konstigt att jag vaknade hemma och ändå hann med en nästan hel skoldag här.. Jaja! Jag ska i alla fall sova nu, har precis vart på lan.. Hag, snillet tror ja kan såntdär me datorer men får tyvärr inse att jag inre är sån.

Igår blev crille o ja bjudna på kopparn av Sture o Bella! Andra gången jag var där i helgen, men det var allt lika trevligt för det. En mysig middag som slutade med att crille och jag stensomnade direkt när vi kom hem, vilket var skönt! Nu måste jag sova, vi ska upp o sjunga för Hanna som fyller år imorgon! Godnatt!

Puss o kram <3

1 kommentar:

  1. Hej Lisa,
    Har kollat i din blogg några gånger och nu saknar jag nya inlägg. Hoppas att allt är bra med dig. Här är det bara fint. Lilla Vera kom till världen för en vecka sedan och vi håller på att lära känna varandra. Nu är Johan hemma två veckor så det går ganska bra med de tre tjejerna. Är lite skraj inför när han ska börja jobba igen. Det verkar som att du trivs med ditt val av utbildning. Tänk vad ni sprider ut er över världen nu. Ha det riktigt bra. Kram Anna

    SvaraRadera