söndag 17 oktober 2010

lågstadiedisco i 6:ans kök


vilken jäkla lördagkväll!! Vi tjejer som är kvar i helgen, jag annica susanna paula pauline och louise blev bjudna på spakväll i villa 6 rum 1, alltså palles rum. Så vi har haft en asmysig kväll med mycket gott och tjejskvaller! När vi hade suttit ett tag o snackat efter våra finfina behandlingar som bestod av manikyr, pedikyr, ansiktsmask och hårinpackning och raka benen (alla gjorde inte allt) så fick vi besök utan 5 uppklädda killar redo för lågstadiedisco så så blev fallet, hahaha!! Har nog inte skrattat så mycket på länge.. de blev killarna mot tjejerna i dans-batling också, vet inte vilka som vann men skulle ju själv tippa på brudarna ;) Så nu gick alla hem till sig efter en skön lördag. Ser fram emot en skön söndag också..

Idag på dagen hade vi också mysigt. jag vaknade för tidigt - 10 över 10.. men låg och drog mig till 11.20, haha! Sen gick vi te hasses o köpte frulle ja annica o palle. Efter en lång frukost gick annica o jag och övade improvisation och resten av våra läxor tills klockan blev 3 då det var tipspromenad. Konstiga frågor, men en sjuuuukt mysig och solig höstpromenad med hästar och kossor och allt möjligt som innehåll.. Annica sthlm-are fick klappa sin "första", "vilda" häst. haha! Sen när vi var färdiga åt vi tacos o efter de började spakvällen! Mycket skön lördag men trött, så ska försöka sova längre imorgon! ska reda ut och prata lite saker med en kompis och öva då, annars har jag inget på schemat :)
Godnatt på er!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar