onsdag 13 oktober 2010

Skön dag trots allt


idag har jag övat sjuukt mycket, men ändå inte tillräckligt.. behöver lyssna in mer på sångläxorna! idag har de vart rätt soft, men haltande. andreas i min klass som åkte in med andningssvårigheter och blabla de ja skrev om, käkar samma piller som jag, och biverkningarna är hur mycket som helst så jag har redan känt mig sjuuukt snurrig. och ser typ dimmigt ibland! Så vi säger att vi ser tomtarna tillsammans iallafall, haha! vi har kollat på en konsert ikväll. baseleverna var också med, och det var suuperbra. Nu ska jag snart sova, myser lite i villa 6 med paula paulina o daniel! God natt!
Vill bara krama världens bästa Monica som har det lite jobbigt hemma just nu! Vila i frid kära oscar billen och fia. Hoppas ni kommer trivas med att beta på de evigt gröna ängarna!
Crille!
puss o kram

1 kommentar:

  1. Hej Favon!!
    Lyssnade på dig i mobilen när jag grejade i TV-rummet, allt gick mycket lättare då och jag sjöng med lite.
    Träna på så kan vi se dig i TV snart kanske.

    Kramis Svärfar

    SvaraRadera