söndag 17 oktober 2010

Soft söndag med bärs


Världens sötaste Annica <3

Kan sammanfatta söndagen lite kort med sovmorgon till halv 12, gjorde mig bara tröttare (haha), mysig solig höstpromenad igen med picknick. Nästan hela gänget som stannade kvar i helgen gick med. Sen softade vi o mickis o jag lanade i mitt rum, annica kom en sväng och sen hade vi lite mysigt, palle med såklart.. Sen gick mickis o ja ner till kompvillan och hälsade på jonatans familj som kom och besökte oss plus lämnade av honom efter kalashelg, dom var supertrevliga! Ungefär en timma efter att vi kom dit bestämde vi oss (danne ja o mickis) för att vi skulle gå till krogen, haha! Jeppes i Glimåkra, men det såg sjukt stängt ut så Emma hänkade på och vi tog pizzerian istället! Men det är lugnt, dom serverade bra där med.. Så sen åkte vi hem, sjöng lite i aulan, och stickade lite i kompis o kolla rallybrudar. Helt okay dag! Fick mig även ett supermysigt samtal hemifrån, crille ringde när vi hade picknick i skogen <3 längtar tills jag kommer hem.. Nu måste jag sova! Godnatt.
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar