fredag 1 oktober 2010

telefontid!!


Nu har jag slutat för dagen så vill nån där hemma ringa så är nu och framåt ett yppeligt tillfälle! saknar å jobba i baren :( lyssnar på waka waka me shakira, och det är den största minneslåten jag har från o'learys.. nu kom break your heart med.. usch!! miss.. men så är de me det. i helgen kommer det att bli awesome, dom gamla gosplarna från förra året kommer på återträff o vi ska sjunga o spela ihop i helgen. håller på att boka hembiljett till greasemusikalen mamma o ja ska på, och enkelbiljett hem med platsreservation som ja måste ha om ja ska åka i 4 timmar, kostar 435 spänn :( förjävligt. imorgon får jag äta godis å de sa bli gööött! men ikväll är de nyttigt som gäller, får se va brudarna i sexhuset ska skriva på menyn för kvällen :) som sagt så är jag ledig nu, så ring nu om nån vill :) orkar inte skriva till alla att jag är ledig! ha en underbar fredagkväll med mycket fredagsmys!!
saknar crille o er goingar hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar