torsdag 7 oktober 2010

Trött dagen-efter-spelning dag!


saknar mitt underbara hår :(

Jag tänkte att ja kunde blogga nu så slipper ja de ikväll när jag kommer va helt slut! Det blev ju som sagt lite sent igår, och inte nog med det så hade ja lagt min sleep talker i sängen under kudden o täcket så de funka ju inte.. den måste tydligen ligga på nattuksbordet! Idag var ja sjukt seg i morse, alla andra i No Limits också tror jag, så dagen har blivit ganska slö för övrigt. Men klockan 10 gjorde vi gjutna öronproppar vi som ville. Det är sjukt dyrt enligt många, men sjukt bra att ha om man ska jobba me musik i framtiden vilket jag har planerat. Det är såna som man gjuter efter sina egna öron och köper till en db-sänkare, jag tog db 9 för det är bra för sångare, och sen sänker den bara hela ljudet. så inga frekvenser försvinner. De e rätt awesome att de funkar asså..

Men efter att de va klart som tog ett bra tag så hade vi pianolektion ja o mickis. Vi hade inte tränat. haha! Sen va de broccolisoppa och jag fick torteras när alla åt chokladpudding utom ja som inte fick äta de idag :'( och sen hade vi gehör me intervaller o grejer o nu är vi i nutiden! Jag ska ha sånglektion halv 6, ska börja träna på läxan nu, haha! sen cellgrupp fram tills halv 8 då det är träning. Känner själv att ja förtjänar en sovmorgon imorgon! härligt.. helgen blir nog lugn, ett besök i kristianstad på lördagen för att inhandla nytt smink och gärna vinterstövlar om jag hittar.
Ha de bäst
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar