söndag 28 november 2010

1 advent


Hej!
Ännu en spelhelg avklarad, och oj vilken helg! Fredag - Vår kära Emmas musikal Sweet Cherity som var jättejättebra! Lördag, färdriktining Loo och spelning på kvällen som gick dunderbra!! Mamma o pappa kom och kolla, plus mina älskade homies från gymnasiet Linnea och Therése och deras respektive och vänner! Så otroligt glad att de kom för att titta.. På lördag kväll efter nedriggning tog vi en av bussarna och åkte till Palle som bor bara 3 mil från Ullared och därmed Gekås såklart. Så 9 pers sov hos Palle och sen åkte vi till Gekås på morgonen. De va jättemysigt och vi fick köpt bra me grejer och nästan ingen hamnade under tusenlappen så då är de ju inte annat än godkänt :) Ja fick köpt mina julklappar med, vi har ju som sagt lottat i år i båda familjer i år så de kändes bra! Eftersom att Palles mamma jobbar på Gekås så hade vi även förmånen att vi blev uppskrivna på VIP-listan = INGEN KÖ! vi fick då gå in i utgången o slippa all kö, COOLT ;) Dock var de ingen kö, men de kan ju va nästa gång :)

Det blir inte mycket sömn dessa spelhelger så nu ska jag sova faktskt. Fast frågar man mina goda "vänner", så samtycker dom nog inte med mig. Har sovit galet mycket på senare tid, minst 8 timmar om natten plus typ 4 timmars middagssömn på dagen- så vaknade av att ja hörde att dom prata om mig i bussen i lördags påväg till Loo på middagstid ungefär. Mickis på grov stockholmska:"Asså, Lisa slaggar ju fan ALLTID nu för tiden!!" Haha..

Imorgon har jag lyckligtvis sovmorgon till halv 2, men har blivit galet halsont efter denna dag, kände det redan i morse när jag vaknade o sen har de bara blivit värre och värre. De känns typ som halsflussont så känner ja mig dålig imorgon så stannar jag hemma. Haha, "hemma". På skolan med andra ord.

Hoppas alla haft en riktigt riktigt mysig första advent, det ttcker jag allt att jag har, och nu har även våra fantastiskt snygga no limits tröjor med mera kommit!!

godnatt,
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar