tisdag 23 november 2010

emma o jaaa e sura idaa


Hej! Denna dagen har verkligen varit helt upp o ner. de börja med en bra start men blev bara sämre o sämre på alla sätt o vis. en stor del av mitt dåliga humör berodde på att min stackars crille som för en gång skull jobbar i helsingborg i veckan och kunde komma o hälsa på sin flickvän som snart dör av längtan blev magsjuk o fick åka hem till grätsorp idag.. :( stackaren!! och väl där är ju inte en kotte hemma, familjen åkte ju till Thailand igår och någon hund som sällskap finns ju heller inte längre. Så denna dagen känns mest tråkig o dyster o som sagt upp o nervänd, men som tur är så är jag inte ensam om att känna så just idag, för de gör EMMA MED! :) så vi har frossat negerbollar (hum.. ursäkta, chokladbollar) och myst i mitt rum nu och haft de mysigt. Hon är så fin! <3 en riktigt värdefull vän.

jag har förresten börjat me nån wierd tradition att jag så fort jag har minsta rasten, så går jag upp och lägger mig och sover! Även fast jag sover sjukt länge på nätterna med. jag är nog knäpp trots allt.

Nu klockan 7 ska vi se Skurup folkhögskola som är här för att spela jazz för oss i matsalen. Den är tydligen rankad som en av sveriges bästa folkhögskolor så de blir nog jättebra. undrar om jag kommer hela vägen till matsalen utan att spy upp alla negerbollar...

I helgen ska vi spela i Loo och de ska bli så sjukt kul! Dock kommer mitt solo inte vara med.. Man kan inte ha med alla solon varje gång förstår ju jag med, men just denna gången skulle mina kompisar komma och kolla så de känns sjukt segt faktiskt. Sånt är livet antar jag..

hoppas allt är bra med alla, ha en mysig tisdagskväll!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar