torsdag 25 november 2010


Hej alla!
Det finns inte många rum i denna värld som är så mysiga som mitt just nu! Tjohoo julpynt!! Villa 6 slog till hårt o pyntade för fulla muggar idag. Nu ska vi snart ha afro-rep inför imorgon! Sen har ja sånglektion o allt e bara myys! ska nog lägga upp min ekonomiska situation inför julen.. ullared på söndag o nästan inga pengar är väl sådär men allt för att få komma dit.

haha! nu har jag förresten redan haft sånglektion,d e har tagit ca 2 timmar att göra detta inlägget allt som allt nu.. :) de gick 5 av 10 bra! men, På lördag har vi ju en efterlängtad spelning i Loo med, LITE mina hemtrakter om man ser på hur långt det är hit! Ska bli sjukt kul, några mycket fina vänner kommer faktiskt och offrar sin tid för att se mig och min kör vilket är guld värt och sjukt uppskattat! det ska bli så kul :) så fina! nu är de träning kl 8 och badminton 9. jag är bara sugen på film o sängen typ! Usch va jobbig jag är. men jag är inne i en liten fetperiod tror jag. Jag har till exempel ätit upp en chokladkalender redan så nu ska mickis gömma min nya i hennes rum. Pff.. en kvadratmeteryta på typ 2 m, hon tror inte ja kommer hitta den ändå eller? här snackar vi rutinerad godisletare..

Jaja, nu ska ja mysa i mitt fina röda juliga rum! Synd bara att de första ja gör me min gudomligt fina röda ikea-lampa som mamma o pappa köpte åt mig är att krossa den. Typiskt mig, men det gick att vända på den och använda ändå!

Tycker så sjukt synd om min Crille som ligger hemma ensam och är sjuk. Ingen hemma alls, jag sa till honom att så fort han blir bra kan han ju bo hemma i mitt rum hos min famij, hoppas på att han gör det. Stackaren! och som jag saknar honom.

Ha en jättemysig kväll alla!
Puss o kram <3

2 kommentarer:

  1. Jag har tagit hand om honom idag och sett till så han har fått i sig riktig mat i alla fall CrillePille... Puss

    SvaraRadera
  2. åh tack snälla denise.. tyckte så synd om honom :( hoppas ni mår bra också i familjen! Puss o kram, MISS YOU!

    SvaraRadera