fredag 26 november 2010

rosa fredag


Pink Lady

Heej! Har precis haft affro, de gick rägtt bra. Idag var vi uppe tidigt o sjöng för elin som fyller 22 idag! GRATTIS fina Äggakauga/Gevaaliaa! <3 Jag börjar och har kör med anna om en halvtimma så tänkte att ja kunde blogga lite innan. Jaa, jag vill ju heller inte lämna mitt mysiga rum numera efter att de e så sjukt juligt o mysigt. Och så lyssnar ja igenom Mcr:s nya album som är superbra! lite mer rockigt om jag får säga vad jag tycker är skillnad mot förra albumen.

Ikväll ska några av oss i No Limits, 11 stycken, åka till Kristianstad och kolla på Emmas musikalavslutning - Sweet Cherity! De kommer bli skitkul! Sen imorgon åker vi tidigt mot Loo och ska ha spelning. De kommer bli så sjukt kul. Mamma o pappa kommer, och Linnea o Therese kommer.. åå va roligt!! Jag längtar. Men nu ska ja sova i 20 min innan lektionen så man kanske vaknar till liv lite. Ha nu riktigt me fredagsmys!! De ska ja försöka ha.

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar