måndag 29 november 2010

Studentflashbacks!


Heeej!
Blev idag taggad i ett underbart fartfyllt bild från studenten! Det var så sjukt kul.. Kommer aldrig glömma det!

Host, host! Proooosit, snörvel, stön, buhu buhu. jaa det är väl de vanligaste av meningarna jag använt mig av idag, för ja vaknade me feber, halsont o huvudverk o kände bara att de va bäst att isolera sig idag. Jag vill verkligen inte smitta någon annan här nu när spelningar och allt är igång. Som väl är, så har vi faktiskt fri helg i helgen så är de nån gång man ska bli sjuk så är de väl helt enkelt nu! De finns nåt positivt med allt här i livet. Jag har idag sovit nästan hela tiden, men även hunit med lite filmtittande. Tittade bland annat på The Holiday som jag inte sett innan, den var ju jättemysig! Har dock inte haft nån att bråka me på hela dan så de va en himla tur att ellen kom förbi en sväng innan. Jag har även slagit in alla mina julklappar! I en mysig liten hög ligger de nu här på golvet brevid sängen. Eftersom vi lottar i år så blev de inte alls lika mycket presenter som de brukar, men mysigt är det banne mig i alla fall!!

Jag är sjukt mycket emot alvedon o sånt, vet inte varför men har alltid vart det. men idag har jag faktiskt tagit en! Så nu känns de rätt okej. Ska ställa klockan och gå upp i morgon och se hur de känns då. Ha de jättebra allihop så hörs vi imorgon igen. Nu ska jag kolla på This Is It och drömma mig bort till torsdag då CRILLE kommer!! :D

godnatt,
puss o kram <3

1 kommentar: