fredag 10 december 2010

Fredag, spelning imorn o sön!


Jag saknar Dexter!!

Hej! Ursäkta mitt uppehåll igår. orkade verkligen inte blogga!
Idag har vi haft en supermysig dag, som slutade med att alla Anna Weister Anderssons sångelever (6 st, varav jag) hade en liten sånguppvisning för varandra. Det var supermysigt! Drack glögg och sjöng för varandra.

Nu har jag packat och är redo att åka på spelning i helgen! Vi ska till Ystad och Bösarp. De kommer bli så sjukt kul, och jag HOPPAS att min förkylning är BORTA imorgon, för jag har varit ständigt sjuk i nästan 3 veckor så jag ORKAR INTE MER!!!! så sjukt idiotisk uppfinning att man ska kunna bli sjuk. Fy bövelen.

Idag kommer mamma hem från Spanien, skönt att hon är lite närmare nu. Hoppas hon och mormor haft en supermysig vecka tillsammans i värmen!

Hoppas alla får en mysig fredagkväll nu, villa 6 ska laga pasta me ostsås o bacon så de blir nog bra smarrigt :)

Puss o kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar