fredag 3 december 2010

Mamma till Spanien!


Jag kom på en grej. Jag behöver ju inte vilja spara ut håret igen bara för att man "ska det som tjej". Jag kan ju leva på att jag har haft världens finaste långa hår och istället klippa av min page igen innan jul, de känns plötsligt mycket lockande! På tal om hår så är min mycket gode vän o bartender Jojo hedin SJUKT snygg i sina dreadas och fick kicken pga dem på jobbet? Hur töntigt får de bli. Dreads hör ju typ till som bartender.

Hejsan!
Crille kom hit igår och hälsade på, och det var mysigt. Han åkte hem imorse vid kvart i 9 och är hemma nu i alla fall. de va kul!! Idag hade jag "turen" att bli sjuk igen, yippiiie :) blev frisk igår så det var ju alldeles lägligt att de kom tillbaka igen, verkligen! har inte sjungit på hela igår och idag i skolan för halsen är cp och hostan är apajobbig. Livet känns halvtråkigt som sjuk, men att se fram emot en helt ledig helg är ju inte fy skam i alla fall! Underbart.. Dessutom finns det dom som har det SJUKT mycket värre än mig så jag ska verkligen inte klaga!!! JAG MÅR BRA :) Nu funderar jag skarpt på en powernap asså, ligga o lyssna på hungry eyes som är världens finaste låt ibland. Öva blir de ju inget med för rösten funkar inte som den ska. Jaja, chill hela dagen med andra ord. först - städa efter crille!

MAMMA lycka till med resan till Spanien, hoppas de blir en jättehärlig vecka med mormor! <3

Ha en underbar fredag med mycket fredagsmys!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar