onsdag 1 december 2010

TJOHO!


(jag vet. Kunde jag hittat någon mer julig bild??)
HEJ!
jag är så strålande humör och idag kan ingenting gå emot mig! Jag vaknade och hade inte FEBER och kände mig PIGG! sen träffade ja mina goa klasskompisar som kom in o kolla hur ja mådde, det är strålande sol, o så kommer crille hit imorn! kan dagen bli så mycket gladare? Tror inte det! Inte ens att öva känns helt omöjligt idag.. :)

Men missförstå mig rätt, jag ska självklart inte ut o flänga o fara idag för att ja är "frisk", ja ska kolla på notting hill nu och sen försöka sova lite till! Somnade halv 3-3 inatt av den attans febern så har några timmar att ta igen känner jag!

Livet leker fallerallerej! Men jag missade julkalendern i morse. ska kolla på nätet. Och så kollar vi även på sunes jul o greveholm varje decembermorgon här i glimåkra. MYS!

Ha en underbar onsdag, det ska jag försöka ha!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar