söndag 16 januari 2011

Furuboda ffs!!


Hej hej! Nu sitter jag här i mitt skinande "rena" rum och ska snart springa iväg te blå hallen o träna aerobicpass me världens bästa ellen som instruktör! Idag vaknade jag kl kvart över 2, så är lite halvmör känner jag.. :P Har inte hunnit med så himla mycket, typ vaknat, städat, pluggat på mitt golv me mickis, käkat gröt, gått o handlat, och sen övat i kapellet, övade på doplåtarna och de kommer nog gå jättebra, måste bara lära mig texterna. O nu är kl redan halv 6 så jag ska snart sova igen. haha! Men de ska bli skönt att träna lite så man kommer igång i kroppen med!

Jag kom på en helt sjuk grej innan.. Jag har ju för tusan inte käkat en godisbit på hela helgen!? Är jag sjuk?? Jag fick förståss panik så de va den största anledningen till att ja kutade te hasses o handla. Jag är knäpp, det där är helt hundra procent psykiskt, men en helg utan godis är som en sommar utan sol för mig ;)

Anledningen till att jag gick upp såpass sent att jag till och med missade 13.37 (:/) var för att igår drog jag, mickis, calle, palle o nicke till Furuboda o partade o umgicks me härliga människor! :D Dit jag antagligen ska söka, men är inte hundra än! Jag fick äntligen träffa min finfina vän Robin irl för typ första gången vilket va awesome, och de va hur kul som helst att träffa lite andra knäppisar än oss själva här på glimåkra också. Vi fick till o me käk a la Robin på natten innan vi åkte hem, CRED!! Längst ner är en länk på när han sjunger en bruno mars-låt helt sjukt bra, hoppas ni tycker det med. :)

Crille kom p recis fram te idre me sina kompisar, bland annat min bror, så jag tror och hoppas verkligen att dom får en riktigt rolig vecka!

Så är de me det :) Nu ska ja byta om o hoppas på att tappa 7 kilo idag när ja tränar. HAHA skoja bara!! Ha de duuuuuunderbra så skriver ja imorn!

Shit.. länkskiten funkar inte, så ni får kopiera det där nere om ni vill lyssna!


puss o kram <3

http://www.youtube.com/watch?v=6EOkPBuIUxY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar