torsdag 20 januari 2011

Ormbärare wtf?


Hej!
Jaag tycker de är sjukt om det verkligen är sant som de står på aftonbladets hemsida att stjerntecken ändras och ett nytt lagts till. Jag har vart en trogen skytt i 19 år och älskat det, men n uhelt plötsligt så förskjuts nästan alla och folk blir nya för att detta nya ska få plats i November-December. Det kallas för "ormbärare" och det visar sig att JAG ÄR DEN SKITEN! Va är de liksom?? 15 december är skytt! Och gränsen går nu 17 december istället. Elin är nu Fisk istället för vattuman och mamma är inte fisk utan nåt annat hon med. Hoppas dendär jäkla astrologen snackar i nattmössan eller att alla ignorerar honom så de blir som vanligt igen. Ormbärare? in my ass.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab

(kopiera länken och klistra in)

För övrigt så har dagen varit bra! Underbar gårkväll, underbar natt, underbar morgon fast ja försov mig, för hade min crille i tankarna hela tiden. <3 Jag hade kör och gehör o piano och sång o nu på kvällen eget rep inför spelveckan som drar igång imorgon och nedriggning för att jobba så effektivt som möjligt imorgon. De ska bli awweessoommee! Imorgon rullar No Limits-bussarna mot GRÄSTORP!

Minea o Patrick ringde förut, jättekul att höra bekanta röster hemifrån. Längtar hem, o man kan ju inte låta bli att längta efter den skrutt ungen.. Patrick också!

Men nu ska ja kolla film tänkte jag, antingen Ice Age 2 eller Almost Famous. Får se vad det blir! Hoppas så många som möjligt kommer på gospelkonsert imorgon kl 19.00 i Centralskolans Aula i Grästorp, hade vart så himla kul!!

Puss o kram! <3

1 kommentar:

  1. Åh! det kommer bli såååååå najs! ska bli så roligt att höra er! Köss mitt på munna på vastgötskamål <3

    SvaraRadera