fredag 14 januari 2011

Sånglektion FREDAGAR


*Hur kan en liten, liten mening förändra så mycket? Hur kan en felaktig känsla göra så alla andra känslor försvinner?*
Hej!
Nu har jag haft sånglektion, fy böövelen va bra de gick idag! Inte mycket tekniskt vi körde men nästan bara på känsla o de gick helt asbra.. Vi körde igenom doplåtarna. Anna är så sjukt bra på att lära ut och få fram vad hon vill, och berömmer och ger kritik hela tiden. Hon är helt awesome!

Var till en början lite sur för att jag var tvungen att byta sångtid från torsdagar em kl halv 6 till fredag morgon kl 10 i 9. Men jaja, när sånglektionen är slut så är de typ som bäst att BÖRJA sjunga lite mer på riktigt. Även fast ja sjöng upp i en halvtimma innan idag.. Kanske kan bero på mina två timmars sömn med, no one knows! Well, Nu har vi snart kör med älskade Anna. Isn´t she lovley!

Sen har vi rytmik med Mattias, och sen är de lovsångsgrupp två som börjar, alltså min, och då har vi Anna då också. Det ska nog bli kul!

Ikväll är de tydligen bullfest i villa 4. Haha! Får se om ja slaggar lite i eftermiddag o bara chillar me en film istället typ eller va som händer, behöver sova ikapp lite i alla fall. Jag får skylla mig själv!

Såg förresten jakten på lycka igår, fy vilken fin film.. Men så sjukt hemsk! Och att den är sann gör ju inte det hela sämre. En riktig tiopoängare om man snackar feeling, haha ;)

Nej, nu ska jag äta min passionsfrukt, hålla ögonen öppna, och se glad ut. För idag är det en ny dag med nya möjligheter och det ska man aldrig sova sig igenom!! :)

Ha en bra fredag med mycket fredagsmys!!
Puss o kram <3

2 kommentarer:

  1. Sjunger du doplåtar...som i barndop?
    Har du i så fall några tips?
    Vera ska döpas i mars/april.
    Synd att du bor så långt bort, annars kunde vi anlita dig på dopet.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska sjunga på Crilles systers bebis dop som är på lördag.. :) Jag ska sjunga klassikern "Handens fem fingrar" med Lisa Nilsson, som är jättefin, men även "Kärleksvisan" men Sarah Dawn Finer som är så otroooligt fin.. Passar som både bröllops och doplåt! Ja det är jättesynd!! Hade gärna kommit om det inte varit en sån himla lång väg :( Hoppas de blir lyckat och att de blir fin sång på dopet för lilla Vera :) KRAM Lisa

    SvaraRadera