onsdag 12 januari 2011

sjuk


hej! Idag blir de inget roligt inlägg, för jag vaknade för en kvart sen.. Hemma me huvudverk idag! Så de är nice! Måste somna tidigare idag, men det är lättare sagt än gjort, speciellt när man sovit hela dagen med. fail!

Så jaa, just nu i villa 6 ligger ja nerstoppad i min säng i mitt rum o har fått världens fruktbord av min fina Ellen<3. Hon knacka o knacka o till slut öppna ja, o då sa hon att ja MÅSTE ÄTA SÄGER MIN MAMMA! haha. så först kom hon in me en skalad apelsin på ett fat med en gaffel så ja slapp bli kladdig om händerna (haha), o sen saft, sen en passionsfrukt, o sen en banan.. och självklart MASSA kärlek som alltid.. fina fina ellen! Mickis kom även upp me mat från skolan. vilka vänner jag har!

Men iaf så har mina New York-kompisar möte ute i köket om boende osv.. kan ju inte hjälpa att bli aningen TAGGAD när man hör all planering!! wohooo!!

Men men, imorgon har ja viktig dag i skolan så ska verkligen försöka sova mycket inatt. sara kommer o har kör o piano me anna, tias kommer tillbaka, o sånglektion på kvällen!

have a nice day!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar