tisdag 18 januari 2011

Tisdag


Hej!
Vilken dag.. Snittat ca 3 timmar per natt i sömn nu de senaste så idag var jag levande död när jag gick upp.. somnare kl 3 inatt o kände att ja va tvungen att gå upp ändå, de är ju ingen annans än mitt fel att ja inte sover. Men idag har vi i alla fall sjungit precis hela dagen typ. De kom en konfimandgrupp från nåt ställe o va me oss också, jättekul! Sen repa vi våran ackapellalåt lite, och sengick jag hem o somna vid halv 4 kanske.. gick upp vid halv 7, så de va skönt. När ja vakna kände ja att hela världens snurrade i huvidet och så så jag struntade i repet som var kl 7, känner att ja kanske inte hade fått ut så mycket av det. Har istället repat lite själv på piano, plankning, sångläxa o doplåtarna så har vart lite duktig ändå. Nu saknar jag Crille och kollar på Gilbert Grape. De är myys!

Hoppas ni har de mysigt.. ja kan inte klaga. :) Btw har ja världens BÄSTA föräldrar som hållt på med min spelning som idioter, tryckt upp över 1000 lappar o allt va de är. Men främst mamma som för min skull drog till gina tricot o köpte två tunikor som ja jättegärna ville ha, o eftersom att gina typ inte finns i särskåne så va de ju hur gullig som helst.. Dom är bäst mamma och pappa <3

Ha en jättemysig tisdagskväll!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar