tisdag 11 januari 2011

Vårtermin!


Då har vårterminen startat igen och det är dags att blogga lite så mina nära och kära hemma slipper undra vad jag håller på med jämt.. Lovet har vart fantastiskt och jag har bara tagit det lugnt.. jätteskönt! Träffat goa människor och framför allt fått vara HEMMA i flo klev som ja gillar allra bäst <3

Men nu är allt igång me spelningar o grejer o nästa stopp är tro det eller ej mitt älskade hemland GRÄSTORP. Vi packar väskorna och åker på spelvecka och första spelningen äger då rum i grästorp, centralskolans aula. Vi är en gospelkör som heter No Limits och tänkte rocka livet ur aulan klockan 19.00 fredagen den 21 januari (nästa fredag).

Jag ser verkligen fram emot detta något enormt för jag trodde aldrig jag skulle kunna få igenom idén att komma hem till grästorp och ha konsert - men det ska vi och jag är jätteglad för det!! Denna konsert är även GRATIS för er som vill komma och sjunga och dansa loss med oss!

Jag hoppas på många bekanta ansikten och ser något otroligt mycket fram emot denna kväll! :)

Allt är lite upp och ner just idag i mitt liv, men det är väl saker som alltid händer. Hittar vänskap där, förlorar vänskap där.. Varför är det så? Är så sjukt glad för mina FINA som alltid ställer upp hur jag än mår. mina vänner, familj och speciellt Crille.. tack!!

Nu orkar ja inte blogga mer.. men vill tacka fina Denise för den fina reklamen i hennes blogg om vår spelning.. Hon är så fin <3 alla borde ha en sån pojkvänssyster!


Puss o kram <3

1 kommentar: