söndag 30 januari 2011

WHAT A WEEK!!

HEMMA I GLIMÅKRA IGEN!!! efter världens roligaste spelvecka!!
Lyckorus i hela kroppen, en otrolig förstastart i Grästorp förra fredagen som avslutades imorses i Kinna. Veckan har vart fylld av alla känslor som finns, och det har i helhet varit helt sjuukt underbart! Kan inte smälta hur bra vi haft det riktigt tror jag..

Och så trodde jag att vi kände varanda rätt bra, men tydligen bättre nu efter denna vecka när vi alla sovit i ett enda storp rum typ hela veckan o haft brottningsronder på kvällar o läst högt ur solotidningar o allt möjligt! Jag älskar dom så sjukt mycket, mina bästa vänner!

Men nu efter dessa 10 dagar så är de dags för back to reality igen o fortsätta utvecklas i skolan o sången! Helt sjukt, för på konserten igår kväll i Kinna (som världens bästa föräldrar kom på) så sjöng jag ALLT i bröströst! helt sjukt, de gick så sjukt bra.. pressade upp te 2strukna f flera ggr ! happiness!!

Imorgon börjar jag halv 2 så de är chill! Jag har filmat en himla massa dessa dagar, blandannat ligger en katastrofal film av tre minuters konstant brottning uppe på facebook.. sevärt! Jag saknar crille, men denna eller kanske nästa helg ska vi på hotell! Längtar efter honom.

Nåt mer man kan sakna när man läser lite bloggar är Denise där hemma som är så himla go! Läs hennes blogg om du vill ha lite mysig familjekänsla innan du somnar på kvällarna, bara av att gå in på hennes blogg gör mig helt varm i hjärtat! Underbara Denise, john o självklart barnen!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska lägga över lite filmer från iphonen från veckan.. Missade ni när vi var med i radio? Här nere är länken! Man får skrolla ner lite så står de No Limits nåt.. Men vi va bara hälften, fler fick inte plats. De finns även ljudklipp från intervjuer o en låt till nånstans på samma hemsida! Men som vanligt får ni kopiera o klistra in för ja suger på hur man gör länk! haha!


http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=280

Lite bilder på världens bästa o finaste Denise me Linella, en bild när ja sjöng på dopet, o en bild som världens mest tallangfulla syster målat!









Ha världens bästa söndagskväll!!
Puss o kram <3

1 kommentar: