fredag 25 februari 2011

Fredag!


(en hyfsat vanlig mysdag i mitt rum me annica o palle)

Hej alla! Vilken mysig dag det blev. Igår va de en perfekt kväll med. Crille o ja skulle sova, så somna han o ja låg o tänkte på allt möjligt o kunde inte sova. Efter typ en halvtimma av ren tystnad så fråga crille: sover du lisa? Heepp! Lycka.. Nån å prata med :) sånt är perfekt, när ingen kan somna. fast tycker synd om crille som fick gå upp kl 6 i morse :( Ja söv te 10 jag och gick sen o fikade me en god vän! Det var jättetrevligt.

Ikväll vet ja inte va som händer. Crille har träning så ja får la sysselsätta mig helt enkelt. Så är de, älskar på ett sätt att ta de lugnt. Inte ha några måsten elr nåt. De är skönt! Men blir lätt rastlös också! ska umgås me mamma o pappa tror jag. dom är trevliga mot mig :) haha..

Hoppas alla får redigt me fredagsmys idag!!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar