lördag 12 februari 2011

Fredagsmys-lan


Ursäkta för en sen uppdatering men de har varit en ganska hektisk dag utan några vidare pauser kan man säga :)

Det började som sagt med sånglektion, och jag VET att de låter tjatigt men jag är aldrig på så bra humör som efter mina sånglektioner.. Anna är helt fantastisk på alla sätt och vis! Efter det gick jag hem och tänkte blogga men var så trött att jag somna en stund innan nästa lektion som började halv elva, och som var kör med anna!

Efter kören var de käk, sketgött - potatisklyftor, kassler o kantarellsås, til efterrätt morotskaka. NICE! Sedan hade vi rytmik men eftersom att Mattias skadat sig i en tennismatch och hoppar på kryckor så blev de ingen dans utan rytmik o klappövningar istället. Sedan var de en mysig lovsångslektion med uppspel av våra låtar vi valt att sjunga för varandra.

Sen kan man ju tänka att dagen var slut, men ack, det var den ju inte! För Mickis och jag åkte då med Palle till Halmstad för att hämta hem Crilles dåliga Audi till Glimåkra. Väglaget var sådär och jag blev helt plötsligt överkänslig mot ljus så satt me solglaggor och mössa över ögonen typ hela vägen. haha! Vi hittade dit med hjälp av guds bästa skapelse IPHONEN<3 och fick ut bilen några minuter innan fem!

Nu var Mickis o jag hungriga som apor, så vi åkte te euro stop elr va de heter, o käka asgo kycklingfilé me potatisklyftor o aeoli och hade det supermysigt, gck även in en sväng på JC där det var 70% på väldigt mycket kläder, så jag fick en tunika och en supermysig halsduk för 139 kr :)

Efter det var det dags att åka hem me Audin, men inte utan en stor take-away-vaniljlatte! Så vi for hemåt me supersmarrig latte till hands.

Vi kom hem hela och rena efter att ha stannat på ica också, och var hemma cirka 9. Då var det ju dags för lan igen! Haha, vad har hänt med mig.. Men ja, jag är grym på CS och började vid halv 11 kanske och vi spelade fram tills nu, ca (02.30).

Morgondagen blir spännande, man vet aldrig vad dagen efter har att bjuda på här i glimåkra. Ska i alla fall försöka sova snart, vilket ska bli nice!

Hoppas alla haft en bra dag med mycket fredagsmys!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar