måndag 7 februari 2011

Hals-skit!!


Saknar verkligen skrutt-ungen nu!
Hej! Jag blir så trött på alla jäkla sjukdomar hela tiden!! Jag vet att det finns dem som har fruktansvärda och obotliga sjukdomar, och i så fall så tycker jag inte ett dugg synd om mig och alla dom som är lite förkylda, men jag kan verkligen inte se sjukdomars funktion här i världen? Så länge det inte påverkar mitt liv eller min sångröst så kan ja gärna va hur sjuk som helst ibland!

Men nu är de så himla iriiterande, för på torsdag har vi afrokonsert, vilket innebär att jag ska sjunga min låt What a feeling. Jag MÅSTE va frisk för att kunna göra den till rättvisa, och har inte varit helt hundra i halsen ett enda jäkla rep än. Imorgon har vi rep igen, så nu är ja hemma från idrotten och SKA BLI BRA. Blir så förbannat trött.. :(

Var rpecis nere i kapellet och sjulle "sjunga" lite. Vad bra det gick! Asså de låter näääästan som vanligt, lite mer hest bara, men jag har ingen som helst kontroll på någonting, och då håller jag in o allt blir bajs. Snälla låt mig vara hundra procent frisk imorgon och fram till torsdag, sen kan jag frivilligt bli sjuk..

Klagomål klagomål, men jag är inte den som brukar klaga, och som jag sa. Tänker man på alla stackars fina själar som drabbas av obotlig cancer eller andra hemska sjukdomar så kvittar det om jag är förkyld på torsdag eller inte. Men det är bara så himla störande!

Om ni har lust att spana in en sjukt grym tjej så "länkar" jag på mitt sätt en länk här (vilket betyder som vanligt att du själv får kopiera och klistra in i sökrutan för länkappen funkar inte..) som är sjukt cool! Hon åker till Times Square med sin cdspelare och ställer sig och sjunger rätt upp och ner, och det är GALET bra också! Kolla in henne och hennes egenskrivna låt "who you are". Finns även en bra audioinspelning på spotify. Jessie J - Who You Are.

http://www.youtube.com/watch?v=Q_pnFhFjNtY

Nu tänkte ja chilla resten av dagen o försöka bli frisk. Ligger i min säng med synthen i knät, kan de bli bättre ;) göra pianoläxan i sängen! wohoo! Men jag hoppas att alla får en dunderfin måndag, jag ska i alla fall försöka med det..

Puss o kram <3

1 kommentar:

  1. Lisa, dina problem är de största för dig!!! Du får klaga:) Krya på dig <3

    SvaraRadera