lördag 19 februari 2011

Halsfluss...???


Hej allihopa!
Jo, jag vet att jag inte brukar blogga när jag är hemma i Flo <3 men jag känner att nu har jag verkligen kommit in i det och dagen blir nog inte riktigt helt fulländad förens jag bloggat som i sin vanliga ordning.. haha! Så här kommer en liten update!

Kommer inte ihåg när jag skrev senast, men vi var ju i alla fall i studion och fick två dunderinspelningar! Sen hade jag sovmorgon tills igår och gick upp vid 10, duschade och gjorde mig i ordning för hemfärd. Vi fick schnitzel o beasås till lunch ;) folkhögskola in my heart!! Sen ställde även kökspersonalen fram hela gb-glassboxen och man fick ta fritt ;) sickt!

Sen när klockan blev ca 1 så rullade jag paula och ellen hemåt i audin. De gick jättebra allting och jag var hemma ca 17.15, öppnade dörren och ropade: "Hallaau Jaaaaa?" på skånska, och då kom familjen farande :) Pappa fick sitt något försenade fars dag present (haha), och jag installerade mig hemma. Efter ett tag kom MIN ÄLSKLING HEM <3 åå va mysigt vi har haft det! Nu är han dock inte hemma för han ska jobba med Håkan idag. Jaja, nog om gårdagen.

Nu är det så, att jag idag ska hem till Julia o mysa me tjejerna o ikväll gå på floorballen o på kronan. Crille väckte mig i morse vid 9-tiden, och jag kan inte svälja. Halsen är helt störd och jag fruktar det värsta - halsfluss. Men jag orkar verkligen inte!! blir så sjukt lack på alla jäkla sjukdomar, jag är aldrig frisk längre!! ska i alla fall vila lite och se hur jag mår sen. Det kanske försvinner. troligt? Nej.

Idag fyller fina svägerskan Fia 21 år :) GRATTIS! imorgon klockan 12 är det födelsedagsfika i hennes lägenhet i lerum om jag är frisk och kan följa med. Det hade varit roligt att se hur hon bor i alla fall. Och imorgon klockan 10 ska jag och crille kolla på lägenheten han antagligen ska ha. Det blir spännande att se!

Jag är så lycklig att jag har Crille!

Ha en underbar dag, gå ut! Solen skiner :)
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar