söndag 6 februari 2011

Hotellhelg < 3


Det blev inget bloggande igår! Anledningen var för att jag och Crille varit på en huuuuur mysig hotelhelg som helst denna helgen! Han fick en Scandic-hotel-check för en natt när han jobbade där, så denna helgen när vi inte hade några spelningar och han var ledig också så passade vi på att åka till Halmstad på myshelg. DET VAR JÄTTEMYSIGT!!! Är så glad över Crille ! <3

Vi behövde nog en ensamhelg tror jag. Men resan var inte direkt någon dans på rosor, inte.. Det började med att "världens bästa super"-Audin STANNADE precis som vår ferrarri gjorde och de gick inte gasa! När vi väl rullat in till kanten så gick det inte starta heller, även det exakt som ferrarridramat. Jahapp.. Va gör vi nu? Ringer pappa såklart tänker jag, va han nu kan göra! Han sa i alla fall at de inte är nån idé att försöka laga en såpass ny bil själv utan att istället ringa efter bärgning. Yippie, sagt o gjort, en mil från Halmstad blev vi hämtade med bärgningsbil! (Andra gången i mitt liv ja blir bärgad o ja är bara 19 år :D) Han körde oss till hotellet och släppte oss där.

Hoppsan.. Kom jag på. Skulle KANSKE inte ha spelat pajas o lekt taxidriver o satt upp mitt leg fram i korthållaren i solskyddet på passagerarsidan i bilen, för vart är mitt körkort nu om inte kvar där såklart? Flyyyt så in i! Vi får väl se när bilen är klar så ja kan åka o hämta den plus mitt körkort.. Fick iaf beställa öl på restaurangen igår utan några problem! haha..

Sen idag i alla fall, fick Crille ta ett tåg hem till Grästorp och jag ett tillbaks till Glimma. Min resa tog nästan 4 timmar.. haha! Men de gick jättebra och kostade bara 100 rikstaler.

Men trots allt - Det hela slutade med en dundermysig helg med god mat på hotellet o bara massa massa mys! Jag längtar redan efter min Crille igen! Åh vad jag älskar honom!

Sovmorgon till halv 2 imorn, lycka.. :)
Hoppas ni haft en lika svårslagen helg som jag!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar