torsdag 17 februari 2011

No Limits i studion!


Kära Lisa <3

Precis hemkommen från Kristianstad där No Limits har hängt hela dagen och spelat in två fantastiska låtar som även blev helt fantastiska resultat. Hoppas kunna visa dem här nån gång i framtiden. Allt gick super och vi satte båda låtarna på andra tagningarna. Riktigt gött blev det! Men nu blir det att varva ner, slagga nån timma, sen imorgon sovmorgon fram till lunch och sen ska jag åka hem till Flo Klev. Shit va nice ändå.

De känns som de är så sjukt mycket måsten i veckan.. Orkar verkligen inte med det. Lovet ligger perfekt nu för att man känner sig så sjukt "utbränd" med väldigt lite känsla inlagt i ordet, så skulle inte vilja ha några måsten om man kallar det så. Har lite småärenden och så, men främst vill jag bara träffa kompisar o vara HEMMA där enda platsen på jorden jag kan riktigt slappna av är. Då hade mitt lov blivit underbart.. Men de krävs mer än så om man ska kunna göra allt!

Hoppas ni haft en härlig torsdag, det har jag!
Puss o kram <3

2 kommentarer:

  1. känner precis lika dant!! skulle vara skönt att kunna skippa alla måsten och bara slappna av!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem !!
    Du är saknad när du är där borta i skåneland.

    Svärfar P

    SvaraRadera