tisdag 8 februari 2011

Tisdag


Crille-Pille <3
Hej!
Sov jättedåligt inatt.. Känner mig inte helt utvilad idag kan jag säga. Plus att halsen är bög. Blir så sjukt ledsen om jag är sånhär på torsdag .. :( Hoppas inte!!

Nu har vi haft kör idag hela dagen, kört igenom Belive I´ll testify, och No Limits. Den låten kommer bli sjukt grym!! Roligt att ha en låt med sitt namn som titel. De blir våran låt!

Men nu måste jag öva pianoläxa, för ikväll har jag massa rep så hinner inte då. Hoppas alla har en superbra dag! Minea tycker att jag är lik Linda Rosing btw! Hur tycker ni att jag ska tolka det? :) haha! Sötnosen <3

Puss o kram <3

1 kommentar:

  1. Jättefin bloggsida!!!!!!!!!!!
    kul läsning förutom att Du har ont i halsen o är förkyld. Stackars Dig, hoppas det sbart blir sportlov då skall jag pyssla om Dig så Du blir stark!!God natt och hoppas Du sover nu inatt.Kram mamma

    SvaraRadera