torsdag 3 februari 2011

Torsdag


(Shit, jag hade verkligen SVART hår!)
Hey Bareriba!

Denna dagen har varit härlig. Fast natten var dock värre.. Kändes skitkonstigt i mitt rum för de första, kändes verkligen som de va nån där hela tiden och de va apaläskigt :S Så för de första kunde ja inte somna.. Sen när ja väl somnade nån gång på natten så vaknade jag minst tusen gånger och vred och vände på mig. Så natten var inte speciellt bra, jag som alltid kan sova dunderbra jämt!?

Dagen började i alla fall med kör, vi gick idag igenom en SJUKT SNYGG låt!! Ascool verkligen, den kommer bli fet! Off-beat slag genom hela låten med så de blir lite westernsound vilket är helt awesome! Hoppas den blir bra.. Sara är så sjukt rolig när hon visar upp nya låtar.. sprang runt i kapellet o skrek idag o visa va "holy dancing" betydde i USA när vi nu kommer dit.. Hon är för underbar!

Sedan efter kören (som jag dock inte sjöng supermycket på för halsen inte är hundra) så hade vi piano ja o Mickis. Som vanligt hade vi typ inte gjort läxan.. typiskt oss. Men de gick bra ändå o vi fick lite uppgifter o så, vi ska kompa varandra på varsin låt så nu har vi valt dom o kanske eventuellt ska visa upp det på nåt sätt i framtiden. Hade varit kul!

Sedan hade vi lunch , ärtsoppa - euuu!! Tur är de väl då att de finns pannkakor, me synt o grädde ;) yummy!! Och efter det gehör. Sedan gick vi och fikade lite i matsalen och sen gick jag o lade mig en stund me tanke på hur kasst ja sov inatt, så de va skönt att sova nån timma. Efter det var det stämmrep för afrogrupp 2, vi ska ju ha afrokonsert nästa torsdag!

Och nej, afrokonsert innebär INTE att vi ska ha afroperuker, utan afro är en musikstil. Allt annat äm gospel kan vi sammanfatta det som ungefär.. Man fick välja vilken låt man ville (såklart även gospel) och planka den helt själv på papper, sen nu då har vi konserten av resultaten nästa torsdag. Så det kommer bli jättekul!

Ikväll har jag bara umgåtts med fina Frida i 7an och nu är jag här, redy to rest out!
Imorgon upp tidigt till sånglektion.. Usch för att ha det på morgonen. :(

Hoppas alla där hemma haft en fantastisk dag ni med, även fast jag är förkyld o sjuk så försöker jag se igenom det o va glad isället, det finns så mycke värre saker här i världen! :)

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar