tisdag 22 februari 2011

youtubeaccount!


Jag har blivit så redig att jag har skapat ett youtubeaccount! Synd bara att ja inte står för nåt att lägga upp! Haha.. De får det bli ändring på. Dahlof91 heter jag iaf, hur coolt låter inte det :D

Ja o Märtafjärta hade som tänkt, sketsköj. Hon är roligast i världen o klickar som en smäck me mig, vi har jämt kul. Vi bestämde som vi hade sagt innan att de blir time för oss på lördag med. Jeeettekuul! Fick även träffa den berömde brandmannen in real life, de va kul med! Martinas lover!

Imorgon fyller min underbara mamma år, och det ska vi fira! Eftersom att hon aldrig läser min blogg fast hon var en av dom som tvingade mig att börja skriva så kan ja avslöja att ja va inne på gräna gåvan o hitta några jättefina saker som ja hoppas hon uppskattar.. Hon är så värdefull så hon borde alltid få det bästa <3

Det betyder att det är kalas imorn, ja har ringt o fixat o donat o ska åka på uppdrag morfar/farmor te vänersborg och hämta dom i nån av räserbilarna! Alltid kul.. Crille kommer också vara här, och mammas hedersgäst Matilda kommer också. Det kommer nog bli roligt!

Det är kul med kalas! Anledningen till att jag tycker det är väl för att jag aldrig är bjuden på några! Max 4 per år. Bror, syster, mamma, pappa. Det är inte lätt när man knappt har någon släkt! Men ack så mysigt ändå. Ska sannerligen inte klaga!!

Nu får ja sluta fördriva tiden o lägga upp nåt på youtube! Spännande, vad kan de bli ;) Haha ha inga höga förväntningar bara!

Ha en härlig tisdagskväll!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar