söndag 20 mars 2011

...


Ibland undrar jag hur allt kommer bli. Jag vill så mycket, så fruktansvärt mycket! Jag vill lära mig nya saker, bli bättre, mer teknisk, utvecklas, höras, komma fram, jag vill så mycket på en gång! Jag vill se hur min framtid ser ut om 10 år i ett blogginlägg eller nåt o bara se om jag har lyckats med min dröm eller inte! Jag vill bli duktigare, få högre självförtroende, göra rätt val, och framför allt, VÅGA, och att de ska gå fort alltihopa! Hur länge kan man slösa tid och leka av sig på folkhögskola? Borde man börja jobba röven av sig nu för att kanske kunna göra det man vill resten av livet? Kommer jag göra rätt val, eller gå miste om världens chans för ett litet jäkla snedsteg? Exakt vad krävs? Jag vet ju egentligen ingenting, det enda jag vet är att jag vill krydda mitt liv med musik musik musik! men på vilket sätt? varför söker jag skolorna jag nu söker? Jo, för jag inte vill sluta med musiken, tidsfördriv tills jag vet vad jag vill! Men jag vet ju vad jag vill.. Jag vill bara hålla det för mig själv för att inte bli besviken om de inte går. Men de går ju? Var det inte det snubben Modiri printade in i allas skallar? Allting går, bara man går in för det. Man kan lyckas med vad man vill här i världen, bara man jobbar för det. Jag ska, jag kan, jag vill! Men ändå är allt så komplicerat. Jaja, vet att ingen fattar ett smack om va ja babblar om men ibland är de skönt att skriva av sig.. fortsätter sträva efter målet! för jag kan. god natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar