torsdag 17 mars 2011

BLOGG-BAG!


Hej!

Så ligger ja här i sängen som vanligt o blev lite "sugen" på att blogga.. om vad? Hmm.. ingen aning! Det enda som har hänt idag är att jag har varit på ica me elin o nirre o köpt godis o frukt o saft, vilket iof var ett hyffsat stort steg.! Crille och johan är nu framme i storstaden New York (coolt) och johan la upp en bild på fejjan där man ser att dom sitter i en liten limosin med minibar o strålande sol in i bilen.. HAHA! frågan är - brist på ekonomisk vetenskap eller bara leva livet? jaja.. man kanske bara är där en gång. Dom är härliga! Jag hoppas dom får superkul dessa dagar!!

Jag mår bättre för varje sekund som går.. Har idag skickat in ansökan till RML (HAHAH) utan nån som helst tanke bakom detta.. tänkte väl mest att skulle man få antagnigsprov den tiden i maj ja är i sthlm så kan man lika gärna söka! sen idol-idén som ja började gilla skarpt att vi skulle söka till i år som en rolig grej att kolla hur långt man kommer blir inget med.. tråkigt :( vi är i USA när dom är i alla städer förutom 1 och 7 maj då vi har spelningar i småland och dom är i falun och sthlm.. Typiskt!! Bagge får komma o hämta mig istället tycker jag.. :( blev ju taggad på o testa!

ja ja.. sånt är livet ibland. Nu ligger ja o kollar på "The Ultimate Gift" o äter lite banan o godis o dricker saft i mitt rum.. Älskar mina Lisa-kvällar! Imorgon får ja se hur de blir me skolan, har bara kör och rytmik, vilket betyder sjunga eller dansa, och jag ska inte göra något utav detta i nuläget.. Tänkte däremot ta tillfället i akt imorgon bitti när ja har sånglektion att prata med Anna och gå igenom vilka låtar ja ska söka folkisar med.. Har några on my mind men avslöjar inga än, de får vänta lite ;) lyssnar på bästa rådgivaren först! Betel vill ha två låtar o svf 1. Sen är de ju kul o ta lite olika låtar då, man måste inte ta samma till båda. Furuboda har ju redan bestämda. Ja, ja.. DE GER SIG :)

Imorgon, om ja fortsätter kurera mig såhär som ja gör, så tar ja en buss till furuboda på kvällen o hänger där med min goda vän robin :D alla åker hem från glimåkra denna helgen så de blir tomt i alla fall.. Ja kan ju inte bo ensam i mitt spökhus (Naaaat) :)

De va väl kul att ja fick lite blogg-bag! Hoppas alla får en mysig fredag imorgon! ska försöka uppdatea lite då med!
Snälla, hjälp mig hålla tummarna för Crille o Johan ändå.. Man kan ju inte låta bli o va lite orolig..

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar