söndag 6 mars 2011

Bönar och ber


Gör ett inlägg idag bara för att jag måste. Denna helgen började så fantastiskt. Solig lördag, ännu härligare söndag, och bara slappardagar o promenader. Denna dagen var helt fantastisk och världens finaste Ellen och jag hade en jättemysig vårpromenad, stötte på katter och klappade hästar. När vi kom hem satte vi oss vid solväggen och åt glass och solade i vårvärmen. Denna helgen blev för bra för att vara sann. Men så får jag ett samtal från pappa och en kniv rakt in i hjärtat. Att livet kan vara så orättvist och konstigt ibland. Ingen slags logik över huvud taget verkar finnas vid vissa tillfällen. Som nu, vad är meningen med det här? Det finns ingenting jag vill hellre i hela världen än att Björn ska bli frisk igen.. Det finns ingenting i hela världen.. Jag ber, gör honom bra igen !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar