tisdag 15 mars 2011

glass me lakritssås


hej hej

Här ligger jag och har inget liv och är lite halvledsen med tanke på att jag inte är nåt bättre o även missar DISCOT ikväll! :( :( :( som baseleverna anordnar o sett fram emot så galet mycket.. men men. jag får väl försöka göra nåt sjukt kul i mitt rum precis runt 7-tiden så ja inte blir för ledsen.. vill verkligen va med..

Idag har ja ätit lite glass, va faktiskt iväg o köpte de innan. men märkte att tabletten antagligen gjorde sitt efterssom att de rann om mig när ja kom hem för ja va så varm, så den döljer nog febern som ligger bakom och lurar. ja gillar itne mat när jag är sjuk, bara glass! de är så svalkande o skönt i halsen som förövrigt snart slaffsar sönder sig me tanke på hur mycket hosteri den varit med om :)

ja har kollat på typ alla vakna me the voice klipp på youtube idag, bra tidsfördriv! Även kommit på me hjälp av facebook att så fort de bufffrar på tuben så är de bara att trycka på paus o sen på neråt-tangent-pilen så kan man spela snake :D weee!

Nej nu måste jag gå för ja har så galet mycket att göra. dvs ligga här o kolla mer the voice o äta mer glass me laktits-sås!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar