tisdag 29 mars 2011

Hejhej jobbiga iphonebloggning :)

Nu har jag krupit ner mig UTAN dator vilket ja kommit på är galet skönt, o ska sova! Sov tio timmar inatt plus två timmar middag och ska sova tills jag vaknar imorn.. Är så galet trött av mig o vill sova massor innan USA så ja kan ha massa krafter o extra timmar tills då :)

Jag är inte nervös över att krascha me planet, de är klart.. De hade ju vart sjukt sorgligt o så men händer de så händer de o ja hoppas min familj vet hur mycket ja älskar dom innan det. Ska se till att säga de imorn! Men i alla fall, så är ka nervös över att ja ska må illa.. Magen vänder sig när ja flyger ibland o somnar ja så spyr ja när ja vaknar.. Jobbigt läge när man ska flyga i tusen år o inte vågar somna. Men ja får deala med det då!

Önskar alla en god natt och faktumet att jag är en svart fet amerikan om två dagar :) på lördag ska vi se en Mary-Mary och bebe & cece konsert.. På LÖRDAG! suujukt!

Godnatt!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar