måndag 7 mars 2011

Måndag


Hej!
Igår kväll vid 12 skrev ellen på facebook att hon skulle komma till mig, calle skulle bara snacka me henne lite hemma hos henne först. De gick bra sa ja men ja fatta inte varför.. Sen chattade vi lite mer o hon sa att de kanske va bäst att hon sov hos mig för min skull me spöket Peter och allt som tydligen tog livet av sig i mitt rum -98. Jaha ja tänkte jag, visst de får du väl om du vill, men jag är inte rädd så du behöver verkligen inte, sa jag till Ellen. "Nej, men de kanske är bäst att jag är med dig.." Till slut kommer de fram att hon är rädd för "Peter" efter allt snack om att han spökar i mitt rum, så därför kommer hon hem till MIG istället för att sova tryggt kvar i sin villa, och joinar mig och Peter och sover hos mig i spökrummet.. Hon är för rolig. Så halv 1 en helt vanlig söndag kom hon inspringandes me madrass, täcke o kudde. Calle fick såklart agera madrassbärare. Hon tyckte även ja kunde behöva henne i går natt. Ellen är underbar.. <3

Idag har vi haft bibelkunskap, men eftersom att ja o ellen somnade 3 inatt så halvsov vi hela lektionen. Sen gick ja hem o la mig o sov, och sov till typ halv 2. Sen var de idrott och ett supergött pass me grabsen avslutade min skoldag. Efter det var det dusch och sen mat, och efter det gick jag och övade piano och sökningslåtar. Sen städade jag mitt rum o tvättade, och sen var det rep som gick bra. Dagen avslutades med en andakt.

Nu ska jag försöka sova lite. Har inte haft en lugn minut i mitt huvud på hela dagen. Vill så himla gärna kunna hjälpa till, kunna räcka till. Kunna lägga mina händer på och hela. Men jag kan inte, och det gör mig så fruktansvärt frustrerad. Jag skulle kunna offra min högra arm för att ställa saker till rätta. Mina tankar går till Björn och hans familj. <3 jag önskar att Björn blir frisk, inget annat.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar